Miközben a környezettudatosság nevében egyre több helyen szüntetik meg a műanyag csomagolást (hiszen már a Föld legmélyebb pontján is találtak nejlonzacskót), úgy tűnik, nem mindenki érti a globális problémát. Egy dél-koreai Starbucksban például
műanyag zacskóba csomagolt banánt értékesítenek.
Igen, a világ legnagyobb kávéházlánca olyan gyümölcsöt ad el ilyen módon, ami már eleve természetes módon be van csomagolva, nem csoda, hogy emiatt sokan ki is akadtak a közösségi oldalakon.
Not again pic.twitter.com/14Q5D5aAXI
— Rachel Clarke (@rachclarke27) 11 май 2018 г.
Pár hónapja egyébként az M&S került a környezetvédők kereszttüzébe, a brit multi akkor feldarabolt karfiolt értékesített, ám a fogyatékkal élők megvédték a céget, mondván, ez a módszer életmentő lehet azok számára, akik nem képesek maguknak felvágni a zöldségeket. Ilyen esetekben a csomagolás biztosítja a termék friss állapotát.
A Starbucks húzása viszont valóban értelmetlen.
Forrás: Metro
Kiemelt kép: Twitter