Miközben a környezettudatosság nevében egyre több helyen szüntetik meg a műanyag csomagolást  (hiszen már a Föld legmélyebb pontján is találtak nejlonzacskót), úgy tűnik, nem mindenki érti a globális problémát. Egy dél-koreai Starbucksban például

műanyag zacskóba csomagolt banánt értékesítenek.

Igen, a világ legnagyobb kávéházlánca olyan gyümölcsöt ad el ilyen módon, ami már eleve természetes módon be van csomagolva, nem csoda, hogy emiatt sokan ki is akadtak a közösségi oldalakon.

Pár hónapja egyébként az M&S került a környezetvédők kereszttüzébe, a brit multi akkor feldarabolt karfiolt értékesített, ám a fogyatékkal élők megvédték a céget, mondván, ez a módszer életmentő lehet azok számára, akik nem képesek maguknak felvágni a zöldségeket. Ilyen esetekben a csomagolás biztosítja a termék friss állapotát.

A Starbucks húzása viszont valóban értelmetlen.

Forrás: Metro

Kiemelt kép: Twitter



Címkék: