Az egyik, ha nem az egyetlen szerethető márka logó a Lacoste hímzett krokodilja. Az apró kis zöld minta amilyen apró, annyira erős márkajelzés is: a jó minőséggel és az ízléses, sportos egyszerűséggel azonosítjuk. A cég most mégis lecserélte, igaz csak átmenetileg és korlátozott darabszámban, de egy nagyon jó ügy érdekében.

A cég az International Union for Conservation of Nature (IUCN), azaz a Nemzetközi Természetvédelmi Unióval indult 3 éves együttműködés részként cserélte le a krokodilt 10, a kihalás szélén álló, fenyegetett fajra. Az egyes sorozatokhoz előállított pólókból annyit készítettek, amekkora a vadon élő többi populáció mérete. Az 1775 db poló megvásárlásával támogathatjuk a IUCN és a Lacoste harcát a  vadon élő állatok megőrzésének küzdelmében.

Kiemelt kép: Lacoste



Címkék: