A nagyobb áruházak és cégek minden évben rendesen rákészülnek az ünnepekre. Ehhez pedig hozzátartozik a karácsonyi reklám, ami általában már novemberben felkerül a netre és jó esetben végigszáguld az interneten. Ehhez az kell, hogy ötletes, igényes, jól kivitelezett legyen, lehetőleg inkább humorosan, mint csöpögősen tálalja a karácsonyt. Na persze nincs szeretet ünnepe meghatottság nélkül: az idei kedvenceinkben a magánytól szorul el a torkunk, hogy aztán a végére boldogan lélegezzünk fel.

Az EDEKA óriási személyes kedvenc, azon kívül hogy az ügynökségük profi filmeket rak össze (nem csak karácsonykor), remek humorral választják a témáikat is. 2015-ben a magányos nagypapával sírtunk, 2016-ban több együtt töltött időre volt szükségünk, idén pedig 2117-be repülünk, ahol az öntudatra ébredt robotok uralkodnak, akiknek mit sem számít a karácsony. Míg egy napon az egyik kis robot meglát egy moziplakátot…

A John Lewis a karácsonyi reklámok szupersztárja. A londoni áruház minden évben betalál, csak hogy ez elmúlt éveket nézzük: 2015-ban egy magányos öreg üldögélt a Holdon, tavaly állatokkal és egy trambulinnal csikart ki egy kis könnyezést, idén pedig egy ágy alá bújt szörny szellentéseitől lett viccesebb a karácsonyunk.

 

Svájc legnagyobb szupermarket lánca, a Migros eddig még nem jutott el hozzánk, de most érdemes pótolni. Tavaly egy világgá ment szomorú maci mutatta be, hogy mi az igazi barátság, idén viszont egy igazán különleges filmmel vitte el nálunk a pálmát. Figyelem, nem kevesebbet, mint a nagyáruházak működésének egyik nagy titkát tudhatjuk meg belőle.

Címlapkép: youtube.com



Címkék: